onsdag 14 januari 2009

Winnerbäck


Foto: Morgan Melin


Såg just dokumentären Solen i ögonen - En film om Lars Winnerbäck som gick på 1an. Jag älskar verkligen att se sådana dokumentärer där man får en lite bättre inblick i en artist man gillar liv, hur denne tycker och tänker om olika saker, Winnerbäck är ju dessuotm en artist som hållt sig ifrån intervjuer och allt sånt. Sedan får jag sån gåshud när man får se från konserter när 1000-tals människor sjunger med till låtar som man själv gillar. Jag vet vilken härlig känsla det är att stå där i publikhavet till en artist man verkligen gillar, så önskar alltid att jag själv stod där. Jag har dock förvånasvärt nog aldrig sett Lasse live, har velat flera gånger men det har aldrig blivit av. Får se till att ändra på det nästa gång han kommer hit!


Uppdatering när det gäller plugget är att det fortfarande går sjukt dåligt och att jag överväger att lämna in det senare, men vi får väl se, har typ två dagar till på mig att få klart den här hemtentan

3 kommentarer:

  1. t om jag har sett honom. TWICE!! och jag e ju ändå inte den som är den ;)

    SvaraRadera
  2. Hörru nu är du lite kaxig!!;P Jag får helt enkelt ta å skärpa mig!!

    SvaraRadera
  3. Hej Hej! Tack för din kommentar =) Va gullig du är! Hoppas allt är bra med dig!? Lycka till med tentan! KRAM Helena

    SvaraRadera