måndag 26 januari 2009

En rolig lördagkväll!!



Jag hade ju som sagt tänkt plugga hela fredagen, men istället gick jag ner på stan och shoppade, bla ett par vinterskor jag kan ha på praktiken och lite annat. Sedan gick jag till Bibblan men jag hade bara ro att sitta där i typ 1½ timme, sedan gjorde jag lite fler ärenden på stan och sedan gick jag hem och tänkte att jag kunde sitta och plugga hela kvällen. Visst jag satt och pluggade lite, kanske så att jag hade läst runt 60-70 sidor på hela dagen. Sen började jag testa olika frisyrer och städa och ta bort julpynt istället. Jag tänkte att jag kunde läsa dom sista 40 sidorna på lördagen när jag hade tänkte städa och av ledig. Men på lördagen så läste jag bara 20 sidor å sen fortsatte jag och städa och sen gjorde jag mig i ordning för utekvällen. Först for jag, Emmeli, Anna och Sandra till John och förfestade. Peter och Andreas kom också dit ett litet tag innan dom var tvugna och fara till TC. Sedan vid 21 gick vi också ner till TC där vi fick drinkbiljett och gratisinträde med fribiljetterna vi fick av Peter. I början satt vi mest och pratade med varandra och kollade in ombyggnationerna. Men sedan började det komma mer och mer folk och var rätt många man kände. Det var även två olika tjejer som började prata om att dom kände igen mig av olika anledningar, men jag kände inte igen dom. Jag som brukar annars brukar ha rätt bra koll, men det var ju rätt roligt, hade inte pratat med dom något innan, men dom var trevliga!:) Det var väldigt trevlig stämning och roligt folk där. Sedan så dansade vi rätt mycket, jag gjorde kanske bort mig lite på dansgolvet, men det är sånt man får ta, inget jag ångrar alls och att jag ramlade på dansgolvet är ju som vanligt typiskt mig, det bju jag på!;) Nä den där kvällen kan jag leva på i minst en vecka tills det blir fest nästa helg!:)

Fler bilder från kvällen finns på bilddagboken: http://misspatty.bilddagboken.se

2 kommentarer:

  1. haha, du ramlar jäääämt!

    SvaraRadera
  2. Hahaha jaaa jag veet, det är lite mitt signum kan man säga,å det värsta är ju att det inte bara beror på fyllan!:P det bara lite extra pinsamt när det händer på dansgolvet, men mja det kanske inte va såå många som såg:P

    SvaraRadera