söndag 18 januari 2009

Gårdagens nöjen får man sota för idag

Gårkvällen blev rolig trots att jag inte var så peppad innan. Först for jag och Karin på förfest hos hennes kompisar på haga och sedan gick vi ut på Scharinska. Där såg vi två band som spelade, eller såg mest Mates of mine som var helt ok och sedan gick jag mest runt och pratade med folk. Det var kul att träffa folk som jag inte träffat på rätt länge, och sedan blev det dans i slutet också. Efteråt blev det en kort förfest hos hasse men sedan gick vi vidare till en tjej som bodde vid e4an så sen blev det närmare för mig att gå hem sen också. Det är ju oftast rätt segt på efterfester tycker jag men det var ändå rätt trevligt. Idag har det dock varit mindre trevligt. Jag har varit lite bakis, trött och slö. Sedan så skulle pappa ha fyllt 56 imorgon om han hade levt så det kombinerat med tröttheten utgör väl inte det bästa humöret. Men det är i alla fall jävligt skönt att vara helt ledig och inte behöva tänka något alls på plugg utan att man kan ligga i soffan under täcket och slappa hela dagen. Ska se dom sista 6 avsnitten på weeds säsong 4 ikväll har jag planerat, så då kanske det känns lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar