tisdag 2 juni 2009

Bilder från helgen



Mitt kubblag när vi spalade medan vi väntade på att grillen skulle bli klar.
Vi Vann, iof bara för att dom missade kungen, men iaf!:)

Motståndarlaget

Jag och Kristin

På lördagen på dagen åkte vi och kollade på brännboll på ängarna,
där var det grymt mycke folk.

Kristin, Ante och Marina, utanför Linda och Peter, där vi hade grillat och umgåtts

Marina, jag och Kristin

Sedan gick vi ner mot älven och spelade kubb.
Här är mitt lag som denna gång förlorade pga att vi missade kungen.

På söndagen åkte jag och Kenneth och grattade brorsonen Marcus i efterskott.
Här öppnar han paktet med en skotare, eller vad det heter, med storebror Patrik

Jag passade på att gosa med finaste Donna, som jag märker att jag blir mer och mer allergisk emot!:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar