tisdag 23 juni 2009

Sweeet!!

Jag fick tillbaka min hemtenta idag från ISS-kursen, med betyg och kommentar. så här skrev hon:
"Patricia,
Du har motiverat ditt ämnesval och redogör för det i artiklarna som är relevant för detta. I din analys jämför du de olika källornas syn och fokuserar på dilemmat könsuppdelat eller inte på ett reflekterande sätt. Din praktikkoppling är relevant, även om du gärna kunnat konkretisera mer om HUR du kan främja jämställdhet utifrån det du skriver om.
Betyg: VG"

Det känns ju otroligt skönt, äntligen något som går lite bra i mitt liv. Jag hade verkligen hoppats på att få en bra sommar i år men det verkar ju inte bli så. Fast det är ju två månader kvar så än kan det ju ändras. Förhoppningsvis blir dom två veckorna i sthlm jättebra. Dessutom får jag kanske åka bil med Joel och hans kompisar så då blir iaf dit resan väldigt billig och man kan ju hitta flygresor hem för typ 350 iaf, så det känner jag att jag kan unna mig. Eller att jag måste unna mig för jag inte ska deppa ner mig totalt den här sommaren. Sedan kommer förhoppningsvis Isa och hänger med mig i Sthlm första veckan och det vore ju väldigt roligt, saknar verkligen henne, särskilt nu när det inte blev P&L då jag trodde att jag skulle få träffa henne där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar