onsdag 3 juni 2009

Nervöst!

Jag börjar vara lite nrevös nu, imorgon ska jag individuellt redovisning vårt grupparbete i 20 min inför en grupp människor som jag inte känner, vet knappt vilka dom är, och sedan efteråt ska dom andra ställa frågor och jag ska försvara vårt arbete. 20 minuter känns som länge fast samtidig har vi skrivit ganska så mycket och det går säkert rätt lätt när man står där uppe, dessutom känns det mindre nervöst när man har gjort arbetet i grupp och inte enskilt. Det känns otroligt skönt att det är det sista vi gör i skolan. Eller vi har en rapport som egentligen ska lämnas in på fredag också. Fast jag tror nästan inte att jag hinner klart tills dess eftersom jag tog på mig att vicka i måndags och även nu på fredag. Men å andra sidan har jag alltid lämnat in allt i tid förutom ett arbete just efter att mamma hade dött, så jag tycker inte att det gör så mycket. Dessuotm fick jag veta i måndags att jag fick VG i förra kursen, konsten som kunskapsform, så då får jag inte lika dåligt samvete om jag lämnar in det här arbetet några dagar senare.

Nu ska jag fortsätta se Greys Anatomi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar