lördag 20 juni 2009

Midsommar







Midsommarplanerna som fanns, inte så hårt planerat alls men ändå.. sprack. Det frågade tess om jag inte ville komma till henne och Jens så skulle dom bjuda på middag. Så jag for dit vid 18-tiden och åt gott, satt i solen på balkongen och drack drinkar, jag hade gjort ett musikquiz och sedan spelade vi spel och åt snacks och drack vin. Det var väldans trevligt, särskilt med tanke på att dom andra planerna sprack, och det kändes som en alldeles lagom kväll.

Sedan bestämde jag mig för att testa ha mittbena, vilket jag inte haft sedan högstadiet eftersom jag inte gillar min panna. Men nu när min lugg ändå är förlång så tänkte jag att jag skulle testa. jag tycker fortfarande att jag passar bättre i snebena och lugg, men gillar det ändå lite så ska nog testa och ha det lite i sommar som variation:)

Just nu känner jag mig rätt rastlös. Tidigare idag gick jag till återvinningen med alla tidnignar och reklam och sedanh till ICA för att handla och sedan när jag kom ut så spöregnade det och jag fick gå hem i regnet och bli alldeles blöt. Så sedna när jag kom hem så bäddade jag ner mig i soffan och såg på film. Fast nu är det sol igen och jag känner mig rastlös och uttråkad, men vad ska man göra, allt är ju typ stängt!:( Aja får väl se vad jag hittar på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar