tisdag 30 juni 2009

Blogginlägg 100!!!

Det här alltså mitt 100e blogginlägg, lite roligt att notera det bara!:)

Helgen blev bra, blev kanske lite mycke alkohol på lördagen och det hände en del lite annorlunda saker, kanske tur att jag var så pass full som jag var!:P Sedan är jag väldigt tacksam att Isa pratade med mig mitt i natten när jag var lite deppig medan hon var på väg till efterfest på Peace & love.. och det roliga killen som sjöng en låt om och till mig utifråpn vissa saker som Isa sa, och som slutade låten genom att sjunga lite Håkan Hellström eftersom hon sa att jag gillar honom. Jag tycker det var väldigt sött gjort och han sjöng bra och spelade gitarr också!!:) Det gjorde helt klart att jag kunde somna lite gladare och inte grubbla lika mycket. Man får så mycke mer tid att grubbla när man inte har så mycke annat att göra!:( Men har försökt sysselsätta mig genom att tex sola med Kattis, luncha med Karin, ritat, promenerat och plockat blommor, vikt origami, sett Pushing Daisies, lyssnat på ljudbok och imorgon ska jag äntligen få ta årets första dopp med Emmeli, jag är riktigt peppad!:)

Nu ska jag lägga mig och se på tv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar