måndag 8 juni 2009

Helg

Helgen var ju kanske inte den bästa med tanke på att jag fick reda på svartlistningen av min brukare på fredagkväll. Jag låg mest och såg på typ 10 avsnitt av 30 Rock för att försöka komma på andra tankar och sluta grubbla. Men det funkade väl inte så himla bra. Fast sedan fick jag några uppiggande sms och besök så då kändes det genast lite bättre, eller jag fick tänka på andra saker ett tag. Det var väldigt skönt och välbehövligt.

På lördagen slappade jag typ hela dagen. Första dagen på sommarlovet. Jag lämnade in sista arbetet på kursen i fredags, och i tid dessutom. Det trodde jag ju inte eftersom jag hade tagit på mig att vicka på förskola istället för att plugga. Men nu efteråt känns det väldigt skönt att jag hann göra både och. Fast känner ju dock inte riktigt att jag kan njuta av ha sommarlov nu med all skit som händer, och dessutom veta att jag kommer vara ledig i 3 månader med väldigt lite pengar. Jag känner mig typ redan rastlös. jag behöver tips på saker man kan göra som typ är gratis.. någon ny hobby eller något. Jag har varit och lånat massa böcker på bibblan som jag kan läsa och få inspiration utav.

Iaf tillbaka till lördagen.. efter att ha vilat och städat lite så blev det att göra sig i ordnign för sista Shape up! på plaza. Jag var ju inte så jättepeppad innan, men kände att jag borde gå eftersom jag tyvärr inte tror att det kommer bli lika bra sedan på skarren. Kvällen blev helt ok, skönt att komma ut och se folk och tänka på annat, men kände inte så många där och musiken var inte alltid riktigt min smak. Men det var ändå en helt ok kväll med tanke på omständigheterna.

I söndags var jag bakis, jag hade ont i huvdet hela dagen. Så låg bara i soffan å såg på film och slappade förutom när jag gick och röstade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar