söndag 29 mars 2009

Det känns trist, men nu vet jag i alla fall!:(

Nu vet jag i alla fall, det känns sjukt trist och synd, men ändå lika bra att slippa grubbla nå mer. Jag tänker ju på det en massa nu ändå, fast det har jag ju gjort mycket ändå de senaste 3 veckorna, så det blir säkert inte så stor skillnad. Men det är väl bara som dom brukar säga; bryta ihop och komma igen! Tack och lov för att det är vår och snart sommar. Dessutom var Umeå Open riktigt bra i helgen. Bästa var The Hives, Tiger Lou, Florence Valentin och Boris and The Jeltsins. Men sedan var John ME, Fever ray, Call me cat, High Places, Erik Hassle, Soundtrack of our lives och Frida Hyvönen också bra.

Nu orkar jag inte skriva nå mer idag, ska bädda ner mig i soffan och se på tv och försöka att inte deppa ner mig för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar