måndag 9 mars 2009

Måndag

Åh varför ska helgerna gå så himla fort för!? Man hinner ju inte med att njuta av dom. Helgen blev riktigt bra också. Jag var bara hemma och tog det lugnt och såg på tv i fredags, somnade i soffan innan kl 12. Sedan på lördagen hade jag tänkte vara hemma och städa, men det var ju så himla fint väder så fick lov att gå ner på stan och vara ute i solen. Sedan hann jag ändå städa klart innan folket kom hit för att förfesta. Det mest förvånande var nog att Karin kom först och i tid. Det händer ytterst sällan:) Sedan kom Emmeli, hennes brorsa och hans kompis och sen efter ett tag kom Tess och Markus, för deras taxi kom inte och sedan hittade typ inte den andra. Men det blev en väldigt trevlig förfest, vi såg bla på melodifestivalen och pratade strunt. Sedan vid 22:30 for vi till Scharinska där det var UBC, men Kön var så himla lång så då beslutade vi oss för att gå till TC istället och där va det ingen kö. På vägen dit träffade vi Joel och några han kände som hakade på oss, och det blev en riktigt trevlig kväll med mycke dans, även om det inte var såå mycket folk där. Det känns även som att jag fick lite mer klarheter i vissa saker, och hoppas och tror att det ändå är bra men blev väl lite nere där ett tag.

Söndagen blev mestadels mysig och vi såg några avsnitt av Flight of the conchords medan vi åt frukost, väldigt trevligt och roligt!

Idag har det varit full fart på förskolan igen, det märks att alla barn är tillbaka, men det är riktigt roligt, trivs så himla bra och får lite ångest då jag tänker på att det bara är typ en vecka kvar!:( Idag har jag dock haft rätt ont i foten efter att en kille råkade välta en gympabänk rakt på min fot. Den här gången var det i alla fall inte mitt fel!:P

Jag har även gått och oroat mig ganska mycket över en sak, men idag fick jag veta att jag förhoppningsvis inte behöver göra det. Jag hoppas att jag får veta det ännu mer säkert så snart som möjligt.

Nu måste jag försöka plugga lite. Det känns som att jag är rätt efter i allt skolarbete nu och borde försöka ändra på det nu i veckan!:(
Här kommer lite bilder från lördagskvällen:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar