onsdag 18 mars 2009

Ledsamt!

Igår var det sista dagen på praktiken och det känns verkligen tråkigt. Det är ju så mycket roligare att vara där än i skolan och dessutom kommer jag att sakna alla barnen mycket. Jag hade en samling då jag lekte hela havet stormar med barnen och sedan bjöd på glass. Då fick jag även en kuvert av dom med ett jättefint kort där personalen och barnen var gjorda till små tummenfigurer och sedan fick jag ett presentkort på Make up store för att dom tyckte det skulle passa mig, så himla söta dom är!! Usch känns så trist. Men får försöka tänka på att det bara är lite mer än en termin kvar tills jag är färdig förskollärare och får jobba med fler fina och roliga barn och vuxna. Undertiden får jag njuta av att ha sovmorgon och lediga dagar. Det var faktistk skönt att vara ledig idag och få sova ut och sedan gå upp till universitetet i det fina vädert. Där köpte jag umeå open-biljetter till mig och Karin eftersom de säljer dem billigare där idag och imorgon. Sedan så åt jag lunch med Karin på stan. Jag skulle ju egentligen plugga en del idag men hur kul känns det när det börjar bli lite vårigt ute!? Det är så otroligt skönt att snön smälter så fort och den borde vara nästan helt borta på min födelsedag som är om precis 3 veckor idag!:)

Annars så fortsätter jag att grubbla på det som jag har grubblat på en del dom senaste typ 2 veckorna. Jag skulle aldrig ha fyllesmsat i helgen heller. Det gjorde det ännu värre, och jag vet inte riktigt om jag kan släppa det nu eller låta bli och oroa mig för vad det kommer leda till. Aja det finns ju inte mycket jag kan göra just nu känns det som. Så får väl se vad som händer. Borde försöka göra klart skoluppgifterna istället för att grubbla och överanalysera saker. Men nu ska jag istället fortsätta se Popcirkus och sedan se Greys Anatomy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar