måndag 23 mars 2009

Jag är så less!!


Den senaste veckan har verkligen inte varit bra. Jag har varit deppig och det har ju inte blivit bättre när jag har behövt plugga och inte haft någon motivation alls. Jag hade hoppats på att det skulle bli bättre i helgen men det blev det inte. På fredagen gick jag till brorsan och försökte mig på att avslappnade bad och det var väl skönt, men mitt humör blev tyvärr inte så mycke bättre. På lördagen när det va sol så kände jag att jag verkligen behövde komma ut och träffa lite folk så att jag inte skulle grubbla ner mig totalt. Jag träffade Tess på stan och då blev humöret lite bättre. Dessutom hittade jag en jättefin röd/vit prickig klänning med tyll på Gina Tricot som jag inte hade råd med men som tess, snäll som hon är, envisades om att låna ut pengar till så att den inte skulle försvinna. Det var väldigt snällt och uppskattat, och humöret blev ju genast ännu lite bättre. Jag som inte alls var peppad på att gå ut och hade tänkt bädda ner mig i soffan och se på film och tycka synd om mig själv, ändrade mig och tänkte att det kanske kan vara bra att komma ut ännu lite mer och träffa folk och glömma för en liten stund. Så jag tog på mig min nya fina klänning och gjorde mig i ordning och sedan for jag till Ante på förfest där det blev trevligt och vi lekte bla maffia. Sedan gick jag och Karin till TC där det var lång kö och då sjönk mitt humör rätt mycket, särskilt efter lite diskussioner i kön. Sedan lyckades jag aldrig bli peppad igen, trots att det var väldigt bra musik och vi dansade en del.

Usch jag är så less på att må och känna så här nu, vill bara att allt ska lösa sig. NU! Jag hoppas att nästa kurs blir rolig och lätt, även om jag har hört annat. Nu ska jag försöka göra arbetet som jag ska redovisa i 20 min imorgon, känns skittråkigt och drygt, men det blir det sista jag gör i den här kursen i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du åtminstone fick ha nya fina klänningen! Och allt kommer vända nu, våren och solen kommer ju nu hjärtat :-D Och du är en fantastisk människa på alla sätt och vis så rent logiskt borde bra saker hända dig alldeles snart...

    SvaraRadera
  2. Naw va söt å snäll du är gumman! Ja det är en himla tur att våren kommer nu, det brukar ju kunna få mitt humör att bli bättre. Sedan är det ju open å födelsedagsdax snart.. så ska försöka se dom bra sakerna även om det inte är så lätt!

    SvaraRadera