torsdag 12 mars 2009

Lättnad!

Det som jag har oroat mig för ett tag nu behöver jag inte alls oroa mig för längre, känns otroligt skönt. Men nu när jag tänker till lite hade det gärna kunnat få vänta en dag till det hade gjort saker och ting lite lättare, men nä nu ska jag vara glad.

Usch praktikens dagar är ju som sagt snart slut och det känns så otrooligt tråkigt, dom där barnen är ju så himla fina och roliga att det typ är roligt att kliva upp tidigt på morgonen för att man vet att man ska dit. Och det känns också väldigt roligt att min handledare tycker att jag gör ett väldigt bra jobb, och det som hon tycker jag kan bli bättre är sånt som hon är säker på att det kommer med mer erfarenhet!:) Nu måste jag bara se till att jag hinner få klart alla skoluppgifter som är så tråkiga att skriva och göra.

Nu är det dessutom snart helg igen, tiden fortsätter att springa fram. Jag är dock inte elt säker på vad jag ska göra i helgen. Jag tror det blir något väldigt lugnt på fredagkväll, borde väl kanske plugga, men det är ju sällan som det blir gjort på en helg. På lördagen tror jag att jag vill på TC på Livin lavish där Lorentz & M. Sakarias spelar. Men såg också att Andreas Rosander ska vara Dj på Scharinska då. Det va inte så länge sen jag tänkte att jag hoppas att han kommer upp och spelar snart. Men tycker inte att det är lika roligt på Scharinska längre, förutom när UBC är där. Det är dessutom svårare att få med sig någon som gillar att gå dit än till TC. Men jag får se hur det blir.

Nu ska jag gå ut till bussen och fara till praktiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar