lördag 14 mars 2009

Hepp!

Jahapp, då blir det visst att sitta hemma och sura istället för att fara ut och ha kul. Jag hade ju sett framemot att ha förfest här och sedan gå ut på Livin Lavish på TC och se Lorentz & M. Sakarias, nu när jag varit lite konfunderad och orolig över andra saker. Men så bangar folk, antingen ska de någon annanstans eller så ska de var hemma. Och jag vägrar fara på Schlagerklubben. Då är jag hellre hemma själv. Och jag har blivit bjuden att se Melodifestivalen hos några, men så peppad är jag inte på att se det. Det hade väl varit rätt trevligt och se det som förfest när man är ett gäng som dricker och kommenterar kläder och låtar, men nu känns det sådär. Men det är nog lika bra att jag är hemma själv nu när humöret är rätt dåligt. Jag borde försöka passa på att plugga lite och sen se nån film och lägga mig tidigt och plugga mer imorgon!:( Men är så himla omotiverad till att plugga, som vanligt alltså, så är ju inte så troligt att jag gör så mycket! Fast jag börjar bli liiiite stressad över hur jag ska hinna allt så då kanske jag får lite gjort tack vare det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar