söndag 15 mars 2009

Upp och ner, ner och upp

Igår var mitt humör verkligen labilt, humörsvängningar kan man säga! Efter att ha bäddat ner mig i soffan och surat så ringde Kattis och fick mig på bättre humör och övertalade mig att följa med på förfest hos hennes kompis Linas födelsedagsfest och jag är ju sällan väldigt svårövertalad så jag följde med och det var riktigt trevligt. Sedan for vi till Livin Lavish på TC och mestadels hade jag riktigt trevligt. Missade dock rätt mycket av Lorentz & M. Sakarias och sedan blev jag nog lite för full och gjorde något jag inte borde gjort vilket ledde till att jag blev ledsen i slutet av kvällen, och var väl inte så smickrande. Som tur var ringde Tomas och fick mig på liite bättre humör innan jag la mig och sov. Idag har väl det som jag var ledsen för igår blivit lite bättre, men mja är väldigt konfunderad och vet inte vad jag ska tycka och känna. Men får försöka tänka på de bra sakerna och ta det som det kommer även om jag är som sagt rätt dålig på sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar