torsdag 26 mars 2009

Roligt med småknoddar

Det gick bra att vikariera på 1-årsavdelningen igår. Det var roligt och en väldigt bra erfarenhet. Jag hoppas att det kommer fler till fällen då jag får och kan vicka mer.

Idag börjar min nya kurs, Konsten som kunskapsform. Jag tror jag trodde den skulle vara roligare än vad den verkar nu när ja gläst lite om den. Den verkar rätt filosofisk, djup men ändå flummig. Dessuotm ska vi typ ha utställningar i ljusgården som vi ska bjuda in folk till, usch va jobbigt. Men men jag får väl se hur den verkar idag efter introduktionen.
Sedan efter jag har slutat blir det att skynda sig hem och äta och göra mig i ordning. Sedan ner på stan och träffa Marina, vi ska bla köpa smink för mitt presentkort på Make Up Store, sedan är det tydligen fler affärer som har kvällsöppet. Efter det ska jag och Karin på Umeå Open ikväll. Jag tycker det känns trist att jag inte är mer peppad än vad jag är men det kanske kommer. är lite mer peppad för fre-lör i alla fall.

Nu ska jag göra mig i ordning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar