onsdag 22 april 2009

fyra dagars ledighet!

Åh så jävla skönt, vi blev nästan helt klara med grupparbetet idag, vi måste bara fixa lite på måndagen och sedan är utställningen i ljusgården på tisdag. Det känns riktigt skönt att få vara ledig i fyra dagar nu! Fast det verkar vara riktigt mycket att läsa och göra i nästa kurs. Vi ska ha läst 5 böcker första veckan. Jag gick och lånade en bok idag, alla andra var utlånade, så imorgon när det verkar som att det ska vara fint väder så tänkte jag att jag kan sitta på brorsans balkong som har sol hela dagen och läsa.:) Jag har ju som sagt fått vårkänslor nu så blev lite sugen på att dra ihop lite grillning i helgen, men får se hur det blir, vore mycket trevligt och gott. Det beror lite på vilka som är sugna och beroende på vart vi kan vara..

Nu ska jag se på Roomservice och sedan Greys!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar