måndag 20 april 2009

Vårtecken


Äntligen har jag skrivit klart och lämnat in de tre uppgifterna som skulle in idag, och även ahft redovisning på den ena. Det känns grymt skönt, nu behöver jag inte bry mig om det nå mer, åtminstone inte på 3 veckor. Nu ska vi fortsätta med grupparbetet som vi ska ställa ut nästa tisdag. Men det känns ju mycke roligare än att sitta hemma och skriva och läsa en massa.


Jag for ut i lördags också. Jag bestämde mig typ vid kl 20. Jag träffade först Kattis och hennes kompisar men sedan kom även Karin och Camilla coh malin, så var mest med dom under kvällen. Men Peter, John och Anders va oväntat nog där också. Så blev en trevlig kväll med mycke bra musik. Fast man tappade lätt bort folk när det va så många där. Men jag är ändå glad att jag for ut. Det känns roligare att gå ut nu när det är soligt och ljust mycke längre. Sedan har jag sett några vårtecken idag, först och fråmst att dom satte upp TCs uteservering idag, det är stort och sedan såg jag massa fina blommor när jag gick hem från skolan!:D


2 kommentarer:

  1. Hmm.. vet inte om min kommentar kom fram? men iaf så hade jag sjukt kul på club zoo. massa bra musik! Så dit kommer jag fler gånger :)

    SvaraRadera
  2. Ja nu syns den då!:) Ja men va bra att du hade roligt, det hade jag med, riktigt trevligt!:)

    SvaraRadera