onsdag 29 april 2009

Ledig!

Nu har vi haft utställningen och sista dagen på den här kursen jag har läst nu. Det gick bra även om det inte kom så mycke folk alls. Vi fick höra mycke positivt av lärarna och klasskompisarna, så det var ju roligt att höra. Nu är jag ledig tills på måndag då nästa kurs börjar. Fast då har vi väldigt mycke vi ska ha läst så jag måste läsa nu medan jag är ledig. Jag har läst 2 av dom 5 böckerna som vi ska ha läst tills slutet på nästa vecka. Men det var typ dom två som var mest lättlästa. Men det är rätt skönt och sitta ute i solen och läsa dem, för det är väldigt intressanta böcker. Jag borde börja läsa den tredje boken nu ikväll, men känner mig lite mer lockad av att se klart säsong 2 av Californication.
Sedan undrar jag vad jag ska hitta på imorgon på valborg, jag har inte planerat något än så länge. Det skulle vara trevligt att fara och se David Sandström och Two White Horses på Campus, men jag vet inte, kanske vore trevligt och grilla också eftersom det ska vara fint väder. Men samtidigt känns det inte som att jag är så peppad på att göra något spec. Jag peppar hellre till Shape up! på lördag, men är inte säker på ifall någon annan vill dit. Aja är ju några dagar kvar så vi ser väl..
Köpte föresten en ny hibiskus igår när jag var på väg hem från skola. Den som ni ser på bilden ovan. Jag älskar hibiskusar, dom är så himla fina, skulle vilja ha minst en till!:D Det är bara synd att dom är lite svårskötta, men ska försöka anstränga mig lite mer med denna än vad jag gjorde med den jag hade förra sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar