fredag 17 april 2009

Omtänksamt!

Den här dagen började verkligen bra, kanske väger upp för gårdagen, då jag kände mig väldigt förkyld och hängig och satt på bibblan och försöka plugga i typ 4-5 timmar, men mest stördes över att jag behövde snyta mig hela tiden och att dom höll på och borra en massa där. Jag kommer ju måsta sitta och plugga hela dagen idag med, och förmodligen en stor del av söndagen också!:( Meeen när jag gick och kollade brevlådan idag så såg jag att jag hade fått födeldsedagskortet som Andy lovade mig när han ringde på min födelsedag, och bland annat förvarnade att det skulle bli lite försenat. När jag öppnade kuvertet och kollade på kortet så visade det sig att det var en panda på. Åh så himla snällt, jag älskar ju pandor, vilket i och för sig de flesta redan vet. Han skrev bland annat att det tog en evighet och hitta ett kort med en panda på och att han snart ska göra rondellpandan han har lovat mig rätt länga nu. Men så sjukt omtänksamt och roligt, det gjorde verkligen min dag, för den lär ju inte kunna bli bättre än så här!

Trots att jag känner mig rätt krasslig idag med ska jag försöka kämpa på med skrivandet nu så att jag nästan blir klar och kan få lite ledigt i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar