onsdag 8 april 2009

Idag är ingen vanlig dag..

För idag är det min födelsedag, min 25-årsdag, Jippiiii!:D Jag gillar att fylla år och är väldigt glad och tacksam för alla som har hört av sig och grattat mig idag!:D Nu typ 10 min innan alla kommer är jag äntligen klar med allt. Jag städade och handlade igår på dagen och sedan bakade jag och Marina hela kvällen igår. När jag hade slutat skolan idag vid 12:30 for jag ner till stan, hälsade på Karin lite kort, handlade och sedan for jag hem och började dekorera och göra klart tårtorna. Sedan kom ena lillebrorsan förbi innan han skulle på sin tennisträning vid 16:30. Den andra hade visst vrickat foten och kunde inte komma. När han for städade och diskade jag och nu har jag gjort mig i ordning och väntar på att gästerna ska komma!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar