tisdag 21 april 2009

Solenergi

Det är fan sjukt vilken inverkan solen, ljustet, värmen och våren har på mitt humör. Trots att jag var i skolan 9-15 idag och höll på med grupparbetet hela dagen och sedan lagat mat som räcker i flera dagar, vilket även innebär att jag kan ta med min matlåda till skolan imorgon och det är inte så ofta jag har det, så känner jag mig pigg och rätt glad. Jag är fortfarande förkyld och har munsår också, och ändå känns det rätt bra. Det är en härlig känsla. Jag älskar våren och sommaren. Nu är det bara typ en månad innan det är sommar. Sedan kan man förstås aldrig veta hur bra sommar det kommer vara här i Sverige, men eftersom det var en rätt dålig sommar förra året så hoppas jag på en toppen sommar i år!

Nu ska jag diska och sedan ska jag lägga mig i soffan och invänta alla bra serier som är på tv ikväll!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar