lördag 18 april 2009

Utgång eller inte?

Jag är lite kluven. Jag hade ju tänkt stanna hemma i helgen för jag har inte pluggat klart, är förkyld och pank. Men om jag skriver klart recensionen av The Hives-spelningen på Umeå Open, så har jag bara helvetesfrågan om likheterna mellan humanistisk och naturvetenskaplig kunskap kvar. Som jag allvarligt inte vet alls vad jag ska skriva på. Men tror faktiskt inte att jag orkar ta i tu med den idag i alla fall, det är ju trots allt lördag. Nu är frågan bara vad jag känner för att göra på denna lördag, har ju knappt sätt folk på hela veckan så vore kanske skönt att komma ut och se lite folk och dansa, fast det kanske vore skönt att bädda ner sig i soffan och se på film också, jag veet inte alls. Ska försöka skriva klart nu i alla fall så kan jag fundera på det sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar