torsdag 2 april 2009

Patricia Tunic

https://www.ginatricot.com/se/#/product/26676916

Kunde inte länka så att bilden syns här i bloggen men det får gå i alla fall. Jag köpte den här klänningen på Gina Tricot förra torsdagen innan Umeå open. Jag tycker den är väldigt fin, men var som inte riktigt säker på ifall jag passade i den, Karin och Marina var inte heller heelt övertygade. Men jag köpte den i alla fall eftersom den bara kostade 199 och det var 20% rabatt på det och tänkte att jag kunde tänka och prova den mer hemma. Jag Bestämde mig för att ja varför inte, den var ju ändå rätt billig, någon gång kan jag säkert ha den. Nu när jag satt och kollade lite på Gina Tricots hemsida såg jag för första gången vad klänningen hette och plötsligt kändes det ännu mer självklart att jag skulle behålla klänningen!;)

Kanska kan ha den i helgen eller nått.. Ska i alla fall bli jäääävligt skönt med helg. Otroligt efterlängtat. Jag har inte helt bestämt vad jag ska göra än men. Jag skulle vilja hitta någon som kan hjälpa mig med att färga min utväxt imorgon, så att jag är fin innan födelsedagen. Sedan på lördag så är det tjejmiddag hos Kristin. Vi har dock inte bestämt vad vi ska göra efter maten. Antingen så stannar vi inne och ser film eller gör något annat eller så blir det utgång. Det är bara det att ifall dom tjejerna vill gå ut så är jag hundra på att det bli Schlagerklubben/Cover klubb som gäller, och jag gillar ju verkligen inte alls det stället. Jag vill ju otroligt mycke hellre fara på UBC på Scharinska, särskilt eftersom vi inte kom in förra gången det var. Men jag får väl se hur det blir. Jag kan ju alltid fara på UBC ifall dom andra far till Schlagerklubben, men jag får väl se hur det blir, det löser sig nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar