lördag 16 maj 2009

Äntligen helg igen!

Även om kursen jag läser nu är intressant så har jag varit riktigt trött på morgonen när jag alls fått så många timmars sömn som jag skulle vilja ha! Sedan efter skolan är tanken att jag ska sätta mig allt läsa allt som vi ska läsa, men jag har varit så himla omotiverad och trött så jag har antingen somnat eller gjort något annat i stället. Aja tror jag hinner i alla fall, det löser sig alltid!

Men som sagt nu är det äntligen helg och det känns underbart. Igårkväll så for jag och Karin till TC där det var Club Zoo. Först var jag ganska trött och inte så peppad, men sen vilade jag och gjorde mig i ordning och då kom peppen. Sedan blev det faktiskt en riktigt trevlig kväll med väldigt mycke dans till bra musik, trots att vi tog det rätt lugnt. Men ikväll blir det mer fest. Det händer riktigt mycke nu på helgerna, väldigt roligt, men man blir lite kluven över vart man ska gå. Jag skulle vilja gå på Scharinska och se Masshysteri, deras skiva är så grymt bra. Men samtidigt gillar jag ju inte riktigt Scharinska längre och ska nog dit både fredag och lördag nästa helg. Så därför tror jag att det blir Club Give på TC ikväll istället. Jag tror det kan bli riktigt roligt med många man känner där, jag hoppas det i alla fall.

Sedan ska det tydligen bli lite varmare och soligt nu på söndag och måndag när vi också är lediga så då ska jag nog bosätta mig på brorsans balkong och försöka läsa den litteratur jag har här hemma. Tisdag är den enda dagen vi ska vara i skolan nästa veckan, då vi har process seminarium på våra avhandlingar som vi ska ha läst. Resten av veckan borde vi läsa till litt. sem. 3. Fast då kommer Cluadia hit så då ska jag unna mig att umgås med henne på onsdag och torsdag och sedan är det ju passande nog helg igen, whii!:D

Nu ska jag göra mig i ordning för att gå och träffa Tess på stan och ge henne hennes present i efterskott!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar