tisdag 12 maj 2009

Ingen motivation!


Jag hade ju hoppats på sol idag så jag kunde sitta ute på brorsans balkong och läsa plugg, det är mycket lättare att känna sig motiverad och få det gjort då. Sitter jag här hemma där det finns massvis med andra saker att göra är det svårt att få så mycke gjort. men eftersom det har varit växlande och mulet ganska mycket har jag suttit i soffan och läst lite istället, men trots att Jag har varit upp sen typ 10 och har jag bara läst typ 30 sidor. Jag känner mig inte alls motiverad till att sitta inne och läsa plugga hela dagen. Sedan blir det ännu svårare när jag vet att det faktiskt inte är så bråttom än, men jag hade ju velat känna mig lite duktig och slippa stressen och pressen just innan det ska vara klart, men jag antar att jag behöver det för att jag ska få det gjort.

Tror jag ska ta och gå ut och få lite luft nu så kanske jag orkar läsa lite mer sen, kaaaanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar