måndag 18 maj 2009

Helgen som var..


(Vimmelbild på mig och Camilla på Club Zoo i fredags)
blev helt ok. Det var väldigt trevligt att träffa Tess på stan, hon blev mycket nöjd för sin present vilket var väldigt roligt. Hon fick ett fotoalbum med bilder på oss. Vi har ju känt varandra sen vi var 7 år, så det finns en hel del mer och mindre smickrande bilder på oss att välja bland. Sedan blev det även mjukglass i solen, lite kallt men värt. På kvällen blev det efter många om och men utgång till TC och först var det inte så roligt alls, fast som tur är ringde Isa och lyssnade på mina klagomål och piggade upp mig lite. Sedan kom Karin efter att hon hade varit på personalfest och då blev det roligare och mindre ensamt. Dom andra jag kände som var där var upptagna med annat. Sedan fick kvällen dessutom ett litet deppigt slut, men försöker att inte tänka på det.
På söndagen var jag skönt nog inte så bakis alls så jag gjorde pannkakor och åt några till brunch och sparade resten så att jag kunde göra creps till middag. Sedan gick jag till brorsans balkong där jag först pratade med isa i tele i typ 1 timme, man måste ju passa på medan hon är i Sverige. Jag vill verkligen försöka träffa henne i sommar och fara ner på Peace and Love, men vet ju inte alls hur med schema på jobbet ser ut i sommar!:( Sedan när vi hade lagt på satt jag och läste klart avhandlingen och solade lite. Därefter gick jag och handlade lite saker jag behövde till maten. På kvällen låg jag och slappade i soffan hela kvällen. Otroligt skönt och helt fri från söndagsångest eftersom jag är ledig idag. Jag har dessutom varit duktig och läst hälften av det jag ska läsa idag redan. Jag ska nog läsa resten nu så kanske jag kan göra något annat roligarer sen efter!

(Några av bilderna i Tess fotoalbum)
(Innan jag for ut i lördags)
(Anders, Andreas, Peter och Erika (kanske hon hette))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar