onsdag 27 maj 2009

Irriterande!

Åh har hållt på att maila med ena chefen hela förmiddagen och jag får inte ledigt dom passen jag vill eftersom då skulle dom måsta ta in en vikarie och det va tydligen inte hållbart. Jag blir dock irriterad eftersom jag hade sagt innan att jag inte ville jobba mer än 70%, och nu skriver hon att dom: "fick vi inte ner schemat till mindre än 76%." och nu när jag var snäll och tog på mig två extra pass så är jag uppe i 82%. Vaddå det är väl ändå inte mitt fel att dom inte har fått ner min rad till mindre än 76%, har jag sagt att jag verkligen inte vill jobba mer än 70% får dom väl fixa det på något annat sätt. Åh känns så störande, min sommar kommer suga hårt! Det känns ju inte som att det kommer bli så himla lätt att byta 6 st nattpass, knappt ens dom 3 som är ett minimum för att kunna åka överhuvudtaget!:(

Nu måste jag försöka koncentra mig på grupparbetet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar