fredag 22 maj 2009

Depp

Åh är deppig, det är ingen som vill följa med på Morrissey-kalaset på Scharinska ikväll så det blir att sitta hemma och deppa och plugga, guud så kul jag kommer att ha ikväll, eller inte! Jag hoppas verkligen att det är någon som vill med ut på UBC imorgon i alla fall. Det känns som att det är ofta nu på slutet när det inte är någon som vill med ut på det jag vill, väldigt trist! Jag har mer och mer på slutet börja överväga att flytta till Stockholm. Det skulle ändå passa mig, många roliga klubbar och affärer, och flera av mina vänner är där. Brorsan är där nere och jobbar ofta. Dessutom pratade jag med Carina på Mindspace idag när jag var där och städade och hon sa att hennes dotter bor där nere och jobbar på förskolor och hon ahr haft lätt att få jobb, trots att hon bara är barnskötare. Carina sa att det finns gott om jobb där och att hennes dotter har jobbat på många reggio emilia-förskolor, tom startat upp, och det är ju sånna förskolor jag helst vill jobba på. Så mja, jag börjar helt klart överväga saken mer och mer, jag som alltid tänkt att jag ska bo kvar här uppe hela livet. Men man kan ju alltid flytta ner och testa och sen flytta upp igen om man vill.

Sedan berättade Claudia i torsdags att dom ska åka bort i fyra veckor i sommar och att vi får låna deras lght, det vore ju helt fantastiskt roligt. Men just nu hatar jag mitt sommarjobb mer än någonsin eftersom jag aldrig får något schema, jag har ingen aning om när jag börjar, hur mycke jag ska jobba eller vilka slags pass. Jag är otroligt sugen på att höra av mig och säga att jag har ångrat mig och inte vill jobba något alls så får dom försöka hitta någon annan. Jag hatar att inte kunna planera, jag vill kunna åka till peace an love festivalen i slutet av juni också men, kan som sagt itne bestämma något eftersom jag inte vet om jag jobbar då:(

Aja nu ska jag äta lite middag och sedan försöka plugga och inte deppa ihop allt för mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar