lördag 9 maj 2009

Sista UBC någonsin lördagen den 23:e Maj!

Så jävla tråkigt, UBC är ju en av mina favoritklubbar och jag har dessuotm missat dom typ 2 senaste gångerna det har varit. En gång för att kön var för lång och en gång för att ingen ville dit!:( Den här gången måste jag ju gå och verkligen vara där i tid!

Idag är jag rätt trött och slö, förstår inte riktigt varför för jag tog det ju lugnt och pysslade och såg på tv typ hela kvällen igår, men det är säkert vädret! Ska försöka piggna till lite och sen gå ner till stan och handla mat och gå på systemet för ikväll ska vi gå till TC och dansa till 90-tals hits, det blir nog roligt hoppas jag. Sedan borde jag försöka pyssla lite till men det kan jag ju göra imorgon också. Jag har iaf bestämt att jag inte ska plugga någonting alls den här helgen. Jag tycker jag förtjänar det eftersom jag började läsa innan kursen började och har läst böckerna till litt sem.et som är på onsdag. Istället borde jag börja läsa avhandlingen och och dom två böckerna vi ska ha till veckan efter, men det får bli på måndag!

nu ska jag fixa lite frulle och försöka vakna till lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar