torsdag 21 maj 2009

Sova bör man..

Så fort det blir mulet och sämre väder så märker jag att mitt humör och min energi också bli sämre. I tisdags efter processseminariumet, som gick bra, cyklade jag hem och var helt knäckt sån jag låg och såg på tv och sov i typ 2-3 timmar mellan typ 13-17. Vilket så klart ledde till att jag knappt kunde sova något under natten. Det var inte så roligt att kliva upp kl 7 efter ca 2-3 timmars sömn och cykla iväg och vicka med småbarnen. Fast eftersom det va soligt och barnen är så söta och roliga var vickndet som vanligt väldigt roligt. När jag slutade 14:30 cyklade jag ner till stan och träffade Claudia. Vi gick runt och kollade i affärer och på folk och sedan åt vi rullpizza/rullkebab innan vi gick hem till Claudias mormor. Där hade Claudia presenter till mig, mycket roligt och uppskattat och få så här i efterhand!:) Vid 19 for jag hem och tvättade och försökte hålla mig vaken trots att ögonen sved och det typ var jobbigt att sitta upp. Jag ville ju inte missa Greys Anatomi så jag höll mig vaken enda till efter Seinfeld. Sedan dess har jag sovit mycke. Jag somnade i soffan och sov där till typ 5:30 sedan flyttade jag till sängen och sov till ca 10. Grymt skönt och välbehövligt. Faast då är det ju mulet idag igen och jag känner mig ändå seg. Jag borde verkligen läsa en 300 sidors text som finns på datorn och som jag ska ha läst innan tisdag. Hitills har jag läst typ 5 sidor och idag vill jag hinna vara med Claudia och i helgen har jag planer så jag funderar lite på när jag har tänkt att jag ska hinna läsa det här!?:( Jag får försöka att inte bli bakis efter firandet av Morrisseys födelsedag på Scharinska eller efter sista UBC och läsa hela helgen. Gud vad kul det kommer bli, not! Aja det får lösa sig på nått sätt.
Jag ska nog försöka läsa lite nu innan jag ska träffa Claudia och fredrik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar