torsdag 28 maj 2009

Så arg!!

Jag var fan på dåligt humör hela dagen igår på grund av dom otrevliga chefterna. Dessutom får det en fortsättning idag som förstör ännu en dag för mig då dom tvingar mig att bestämma mig till senast imorn innan lunch om jag ska jobba i sommar eller inte. Åh jag är så sjuukt sugen på att säga att jag inte ska jobba så att dom får massa extra jobb och hitta någon annan, som ska ta mina 26 pass istället för att hjälpa mig och bli av med 3 pass när dom redan gett mig 82% jobb trots att jag sa att jag ville jobba max 70! Men nu eftersom dom har dröjt med schema mycket längre än vad dom sa känns det ju rätt kört att hitta något annat nu och även om jag inte kommer få pengarna förns när skolan redan har börjat kan det vara bra att ha en buffert eftersom jag använder alla mina sparpengar för att klara sommaren!

Aja ska väl cykla iväg till skolan nu och jobba med grupparbetet hela dagen och förhoppningsvis bli klara idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar