lördag 2 maj 2009

Valborg

Min valborg blev som sagt rätt så lugn, men Big Comedy var riktigt rolig. Johan Rehborg och David Batra var nog favoriterna, Men Henrik Schyffert och Johan Glans var också väldigt roliga. Alla var roliga typ utom Petra Mede, det blev mest bara pinsamt och jobbigt. Jag är väldigt glad att brorsan bjöd med mig, det kändes som den perfekta lösningen för min valborgskväll!:)

Eftersom jag va nykter och ändå la mig rätt tidigt på valborgsaftonen så gick jag även upp tidigt på 1 maj. Efter att ha tagit det lite lugnt på morgonen och fått lite uppdaterin om andras valborgskvällar så gick jag och satte mig på brorsans balkong och läste plugg. Det blåste lite kallt men det var ändå väldigt skönt. Fast efter typ 1½ timme märkte jag att jag hade bränt mig så då vågade jag inte sitta ute nå mer. Då frågade brorsan lägligt nog om ajg ville följa med och spela minigolf eftersom minigolfbanan på hedlunda öppnade igår. Så då for jag Kenneth och Anders dit och åt först glass emdan vi väntade på en till Kenneth som jag inte hade träffat innan. Det gick väl inte jättebra för mig men jag fick en spik och jag och Anders kom på delad 3e plats!:)

Efteråt for jag och Kenneth till Mindspace, jag städade kontoret och han bilen. Sedan for vi och köpte pizza och slappade framför tvn. Det blev en bra 1 maj.

Idag hoppas jag dock att det är några som är peppade på att följa med till Shape up. Det blir nog tyvärr ingen grillning eftersom det inte verkar vara så många som var peppade på det den här helgen heller. Istället tror jag att det blir förfest hos Marina, men det är ju trevligt det med.
Utsikten från brorsans balkong, där det är sol hela dagen!:)
Kenneth, Anders och Kenneth på minigolfbanan
Så här röd och fin var jag efter att ha sittit på balkongen i typ 1½ timme

1 kommentar:

  1. haha.. jaa jag är lite efter ibland ;)
    men är ju bra att jag fann den nån gång iaf :P

    SvaraRadera