torsdag 7 maj 2009

Vila i frid kära kusin!

Jag har haft fullt upp idag. Först hade jag föreläsningen mellan 10-12, sen snabb lunch med lite plugg medans jag åt en macka på univ. Sedan cyklade jag till förskolan där jag vickade med 1-2-åringarna i 2 timmar, dom är så himla söta och roliga dom små. Efter det cyklade jag till Mindspace och städade och sedan ner på stan och handla och fixa lite grejer. Sedan när jag är på ICA ringer min äldsta bror Patrik och berättar att han har tråkiga nyheter. Usch jag tycker det är såå jobbigt när folk säger så, jag är så less på dåliga och jobbiga besked. Då berättade han att min kusin Ella hade dött. Hon fick en astma-anfall medan hon var i Irak. Så nu måste min morbror Stig, som inte ens ville att hon skulle åka dit, försöka få hem henne till Sverige igen. Usch det känns helt overkligt, hon var alldeles för ung för att dö. Jag har tyvärr inte träffat henne så mycke dom senaste typ 10 åren. Senaste gångerna var på mamma och pappas begravning, inte direkt dom bästa tillfällena att prata. Nä usch vet inte vad jag ska tänka och göra..

2 kommentarer:

  1. Det är så hemskt, så ofattbart. Jag förstår ingenting, hur kunde det hända? Jag kände henne inte heller särskilt väl, men vi bodde ihop i 3 månader och det känns. Det är tomt här.

    Så orättvist!

    SvaraRadera
  2. Stackare! :'(
    Söt blogg!! <3

    SvaraRadera